onsdag 5 oktober 2011

Hej hej!

Jag lever fortfarande. Har idag en efterlängtad vilodag och gör inte många knop. Imorn börjar det igen, och så är det 3,5 veckas intensiv slutspurt. Sen är jag klar här! Det trodde man aldrig i Juni. Skolan här är sjuk, så annorlunda mot Köpenhamn. Men jag kommer säkert vara skitnöjd när allt är gjort.
Ibland gör vi andra saker än skola. För ett par veckor sen var vi på VM i Rugby. Australien spelade mot USA och det var helt klart en upplevelse. Australien vann med 67-5. Rugby är en sjuk sport och matchen slutade med att en kille blev utkörd med golfbil... Passar på att slänga in ett par bilder på det första projektet jag gjorde här med... Godnatt gott folk!
Westpac Stadium

Beach House utsida



Beach House insda

1 kommentar:

  1. Beach Houset är MITT!
    Fixa ett stall bara, så är saken biffelibiff!

    SvaraRadera