onsdag 20 mars 2013

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1-listan. och sol.

10 saker jag tycker om:
-min familj.
-navid.
-fredagskänslan.
-diska, ja det är sant.
-sova länge.
-att bli omhållen när man sover.
-mata svanar.
-brunch.
-solsken.
-solglasögon.

sol
  

9 saker jag tycker mindre om:
-mögelost.
-krig.
-mörker.
-reklam.
-kyla.
-punktering.
-långa avstånd.
-spindlar.
-orättvisa.



8 bloggar jag läser:
-niotillfem
-dreamofhorses
-emeliethorén
-tobiasboström
-hanapee
-karolinesvintage
-andreslokko
-jenniehammar

sol


7 saker jag vill göra i framtiden:
-jobba nån kul stans.
-flytta till en fin lägenhet.
-ha en snabb bil.
-resa tillbaka till fina platser.
-resa till nya fina platser.
-börja rida igen.
-leva lycklig i alla mina dagar.

6 saker jag är rädd för:
-mörker.
-skräckfilmer.
-att bli våldtagen.
-att dö.
-cancer.
-krig.

sol


5 platser jag tycker om att vara på:
-flygplatser.
-hos mamma och pappa.
-wellington waterfront.
-los angeles.
-köpenhamns parker.

sol


4 ord som beskriver mig:
-envis.
-ärlig.
-bestämd.
-rolig.

3 saker jag ser fram emot:
-våren.
-sommaren.
-att bli färdig.

2 bra filmer:
-amelie.
-sound of music.

1 bra låt:
-håkans nya.

sol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar