måndag 19 mars 2012

done done done!

Idag har varit en solig dag, mycket härligt. Dagen började med att klistra upp planscher på foamboard och slå in med massa bubbelplast. Med taxi åkte vi och lämnade in vårt tävlingsförlag på Carlsberg. Sen rensade jag min dator från onödigheter, åt lunch och satt i solen en stund. På vägen hem unnade jag mig en dyr hårinpackning och en hudlotion för att kunna bli lite av en "ny människa". Kände att det behövdes efter en arbetsvecka på mer än 80 timmar. Tyvärr så kom vår granne under oss upp och berättade att det tydligen blev översvämning i deras kök när jag diskade. Så min förvandling får tydligen vänta till imorrn. Jag som så gärna skulle vilja duscha lite. Men men...

Den här ska rädda mitt hår imorgon, är den bra eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar