onsdag 14 mars 2012

slutspurt

Onsdag betyder fyra hårda och låånga dagar kvar innan vi lämnar in vårt projekt på måndag. Ingen helg för mig alltså. Men vad gör väl det när våren är påväg och jag säkert får lite extra ledigt nån annan vecka så jag kan njuta av solen. Vår betyder ju också allergi, vilket jag har börjat känna av mer och mer. Idag tog jag tag i problemet och letade fram lite piller.  Med risk för att låta extremt gammal... men oj vad det här internet är smidigt, bara några snabba klick och jag fick nya recept också. Behövde inte ens prata med nån på min knackiga låtsasdanska. Men nu var det väl inte allergi jag skulle skriva om. Näe jag tänkte hylla lite svenska artister som förgyller mina dagar. Favoriterna denna veckan är:



Favoriten för tillfället.


Våren 2012 låtifierad.


Alltså den där melodislingan...

Sätt på alla låtarna samtidigt vet jag...
Det var allt för idag. Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar