måndag 9 april 2012

new girl

Har börjat se på New Girl. Helt ok serie, ganska kul. Jag gör det som en form av terapi. Jag såg 500 days of summer på en av våra långflygningar till eller från Nya Zeeland, och fick nån form av psykiska men. Jag vet inte om det var tröttheten, jetlagen eller bara att jag är sjukt känslig. Men den filmen gjorde och gör mig fortfarande så sjukt arg och besviken, och jag får en klump i halsen när jag tänker på den. Det var liksom inte så att jag tyckte den var dålig, snarare tvärt om. Men den slutade ju helt tvärt emot vad jag ville. Ajaj. Blir fortfarande helt frustrerad när jag tänker på den.
Så för att få slut på det hela beslöt jag mig för att börja se New Girl. Hatet mot Zooey Deschanel la sig redan i första avsnittet då Jess blir dumpad. YES!
Kanske ska jag se om 500 days of Summer och hoppas på att den slutar annorlunda denna gången...
Så fin film, MEN...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar