torsdag 5 juli 2012

typiskt...

Visst är det himla typiskt att nu när jag jobbar i danmark och kanske behöver använda danska pengar i Sverige så är den danska kronan mindre värd än någonsin. Det är ju nu den ska kosta 1,56 kronor som den gjorde 2009 och inte futtiga 1,16. Jag behöver ju en ny dator för tusan, och den är allt annat än gratis. Så kom igen nu!
Typiskt att det aldrig ska klaffa med min ekonomi...


Sitter just nu och slökollar på Hawaii Five O, och undrar varför alla från Lost är med. Får bara vissa skådespelare vistas på Hawaii eller vad är grejen. Behöver för övrigt en ny serie att se på, har fått tips om "Girls", är det nåt att ha?

Ska också nämna att jag nu tränat fyra gånger på fem dagar, klapp på axeln. Men, nej detta kommer inte att bli en träningsblogg med svettiga bilder på mig.
Tack och hej!

1 kommentar:

  1. Sett 'the wire'?? Bästa polisserie ever! Kram Elina

    SvaraRadera