onsdag 10 augusti 2011

Internet har varit dött ett bra tag, men jag lever!

Dåligt på bloggfronten nu ja. Det beror dels på att vårt internet inte har fungerat på ett par dagar, men också för att vi har inlämning av vårt projekt på fredag. Spännande saker som har hänt sen sist:

Äpplen
Jag äter säkert tre-fyra äpplen om dagen. Det är rätt sjukt. Speciellt eftersom att jag har varit allergisk mot äpplen sen jag var kanske 10 år. Men nu bestämde jag mig för att inte vara det längre. Visst det kliar lite här och lite där. Men det är ju så gott och det låter så härligt.

Litte India
Navid har fått en ny favorit. Little India, en indisk restaurang. Vi har varit där tre gånger den senaste veckan tror jag. Deras Chicken Korma är supergod!

Skittles Sours
Det som inte finns i Sverige finns här, Skittles. Jag älskar Skittles. Men ännu mer älskar jag Skittles Sours. Vanliga Skittles fast rullade i nåt surt, helt underbart!

Sådär ja, nu blev detta visst en matblogg. Men nästa gång skriver jag om nåt annat. Kanske tipsar jag om en ny bok jag har läst, HAHAHAA…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar